wyścigi Brno

sweetladymua - miłość to nie pluszowy miś...ani kwiaty... to też ...

Temat: Moto Race Challenge 07

Minimalne wymagania systemowe
- procesor klasy Pentium 700MHz
- pamięć 256MB RAM
- karta graficzna nVidia 32MB RAM


Moto Race Challenge 07 to ekscytujące wyścigi motorowe w dobrej oprawie audiowizualnej. Przed rozpoczęciem rozgrywki należy zarejestrować się z poziomu menu gry, co pozwoli na późniejszą rywalizację w Internecie. Ścigamy się na 4 dostępnych torach: Saxony, Brno, Estoril i Valencia. Do wyboru mamy 3 tryby: Offline Mode, Training oraz Race. Pierwszy pozwala na zapoznanie się z torami, poziomami trudności oraz fizyką pojazdu, drugi to przygotowanie do właściwej rywalizacji oraz walka o jak najlepszy czas kwalifikacji do udziału w konkretnych wyścigach (tryb Race). Przed rozpoczęciem decydującego wyścigu pamiętajmy o optymalnym doborze poziomu trudności prowadzenia pojazdu (Beginner, Race, Extreme) do swoich rzeczywistych umiejętności .





Rozmiar pliku: 37,7 MB

Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=505596



Temat: Elektryfikacja
Może byśmy skorzystali z pomysłu naszych południowych sąsiadów i zaczęli
elektryfikować niektóre odcinki.
Mam na myśli odcinek Węgliniec- Gorlitz. Jest to, moim zdanie odcinek który
powinien być zelektryfikowany w najbliższym czasie. Uzasadnienie tego faktu
wydaje się zbędne.
W ciągu ostatnich 5 lat w Czechach zelektryfikowano około 250
kilometrów lini kolejowych łącznie z modernizacją, i na niektórych liniach
założeniem blokady liniowej np. Ceska Trebova - Brno.

XzY

-----------------------------
Kto wygra wyscig do Sejmu?
http://wybory2001.interia.pl/


Źródło: topranking.pl/1571/47,elektryfikacja.php


Temat: motoGP wyscigi - Brno
Wiem ze troche jest to NTG ale... zaraz sie wytlumacze.
Pytanie jest takie: Czy ktos z czytelnikow wybiera sie w
sierpiu (chyba 17) na wyscigi motocyklowe do Brna w
Czechach? Jesli ktos zamierza tam pojechac, badz
juz bywal na tej imprezie niech wysle jakies info, prosze...

Sorry jezeli uwazacie ze to ntg, po prostu nie wiem
specjalnie gdzie to rzucic.... gupa alt.pl.motogp jest
w powijakach i wyslanie tam posta z tym raczej nie
ma sensu...

Z gory dziekuje za odpowiedz...


Źródło: topranking.pl/1789/motogp,wyscigi,brno.php


Temat: VW Castrol Cup - czyli 30 sztuk Golfa V z dizlem !
VW Castrol Cup - czyli 30 sztuk Golfa V z dizlem !
no i mamy serial wyscigowy dizli :-)
z dizla 2.0 wycisneli 185 KM

wyscigi beda na torach Poznan, Brno, Kielce, Most, Lausritzing, Kielce
Oschersleben, Poznań

czy to jeszcze sport czy potyczki klekotow ??!!

dla zwyciezcy nic innego tylko Golf V TDI :-)))


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,17022116,17022116,VW_Castrol_Cup_czyli_30_sztuk_Golfa_V_z_dizlem_.html


Temat: Do Redakcji odnosnie Poznania
jarpen_etz napisał:

> Mam takie pytanie do Szymona: Czy bedziesz w tym roku startowal w cyklu
> wyscigow MMP w poznaniu (most i brno rowniez) bo bylem na pierwszej rundzie i
> niestety byles nieobecny.
> dziex

Cóż za zbieg okoliczności- tutaj też jest nieobecny ;)
Pozdro

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,508,24269611,24269611,Do_Redakcji_odnosnie_Poznania.html


Temat: Wypadek na Puławskiej: zginęły dwie osoby
Zazwyczaj jednak w promieniu kilku-kilkunastu kilometrów od miasta jest las i
dojazd do niego zajmuje niewiele czasu. Tory wyścigowe w okolicach Warszawy,
które udostępniają możliwość jazdy motocyklem to Poznań (330 km), Most (515 km),
Brno (580 km), co oznacza, że robi się to już spora wyprawa, często z dodatkowym
samochodem i przyczepą. Dlatego porównanie do lasu i myśliwych jest trochę
oderwane od rzeczywistości.

Naprawdę dużo by się zmieniło, jeśli miasto wyasygnowałoby chociaż 2-3
kilometrowy wydzielony pas, żeby miłośnicy jazdy na jednym kole i palenia gumy
(również w samochodach) mieli gdzie się wyżyć. Sądzę, że budowa toru wyścigowego
w okolicach stolicy również by się zwróciła i przy okazji byłaby możliwość
ściągnięcia dużej liczby kibiców z innych krajów, a razem z nimi sporego
kapitału, przy okazji znacznie zmniejszająć problem nielegalnych wyścigów
ulicznych (czy to samochodowych czy motocyklowych) w miastach.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,752,98281379,98281379,Wypadek_na_Pulawskiej_zginely_dwie_osoby.html


Temat: Dojazd do Chorwacji
Witam
Trzy lata temu na początku sierpnia jechaliśmy do Orebicia z Białegostoku,
jechaliśmy na dwóch kierowców. Dojazd przez Brno, Wiedeń, Graz, Plitvice, Sinj,
zjazd na Jadrankę dopiero w Makarskiej zajął nam dokładnie 24h. Jeździlismy
wtedy również do Sarajewa, droga z Orebica to minimum 5h. Wracalismy w weekend
i było tą sama trasą i było troche dłużej ze wzglegu na korki. Moim zdaniem
trasa autostradami jest o wiele mniej uciązliwa i szybsza, Przejazd przez
Bośnie to minimum 8-9h i jest bezpiecznie, ale ta droga daje trochę w kość.
Choć jest piękna widokowo.
Jedziesz 50-60km/h i mimo ze wakacja to nie wyścigi jest to trochę uciążliwe.
Ja polecam Wam drogę autostradami w tym czasie napewno nie będzie korków, mniej
się wymęczycie, zapłacicie za przejazdy, ale zajedziecie napewno szybciej.
Tyle że w Chorwacji
Koszt: ja jeżdzę na benzynkę silnik 1.6 toyota avensis kombi, nogi ciężkie,na
pokładzie 4 osoby, spalanie z z klimą ok. 9 litrów, bak 60 litrów, i
tankowałem do pełna ( ok 200 pln ) w Białymstoku, Cieszynie, Słowenii i
dojechałem do końca.



Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,201,15201790,15201790,Dojazd_do_Chorwacji.html


Temat: Kto jedzie autem do chorwacji około 20 czerwca
Co roku jeździliśmy na noc ale w tym roku zmiana planów.
Jedziemy koło południa (między 11 a 14). Jedziemy przez Wiedeń (nie
szukam żadnych objazdów i udziwnień mimo Euro 2008) bo właśnie 20-go
jest mecz ćwierćfinałowy. Nigdy nie byłem na Euro a zawsze chciałem
to chociażniech z samochodu poczuję tę atmosferę. Jeślistracimy
godzinę lub dwie na korki to trudno - jedziemy na wakacje a nie na
wyścigi. Pozatym chcemy się zatrzymać na dwie godzinki albo w
właśnie w Wiedniu albo w Zagrzebiu. Trasa to: Wrocław - Boboszów -
Olomouc - Brno - Wiedeń - Graz - Maribor - Zagrzeb - i potem już A1
prawie na miejsce.Trasa około 1250km. A Wy w jaki region chcecie
jechać? Bo my jeszcze na 100% nie wiemy ale wybór padnie między
Omis, Baska Voda,Makarska lub Tucepi (wszystko w pobliżu).
Pozatym chcemy byćna rano żeby zanim poszukamy kwatery oblukać jak
wyglądają plaże.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,194,80030471,80030471,Kto_jedzie_autem_do_chorwacji_okolo_20_czerwca.html


Temat: brno
brno
Mam pytanie: gdzie można znaleźć info na temat tegorocznego Brna? A
konkretnie- ceny biletów,godziny wyścigów. Za pomoc z góry dziękuję!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,508,7414059,7414059,brno.html


Temat: Do Redakcji odnosnie Poznania
Do Redakcji odnosnie Poznania
Mam takie pytanie do Szymona: Czy bedziesz w tym roku startowal w cyklu
wyscigow MMP w poznaniu (most i brno rowniez) bo bylem na pierwszej rundzie i
niestety byles nieobecny.
dziex
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,508,24269611,24269611,Do_Redakcji_odnosnie_Poznania.html


Temat: Budapeszt i ew.okolice- pocżątek sierpnia
Masz już urlop zaklepany? Wybieramy się w tamtym kierunku na 4 motocykle ale 2
tygodnie wcześniej i z Wrocławia - tak że wracając zahaczamy o Brno i wyścigi
motocyklowe (World Super Bike, nie Moto GP).

pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,508,96552778,96552778,Budapeszt_i_ew_okolice_poczatek_sierpnia.html


Temat: STCC The Game (2008)
STCC The Game-RELOADED

PEŁNA WERSJA GRY + DZIAŁAJĄCY CRACK OD RELOADED !!

TESTOWANA WERSJA PRZEZE MNIE-DZIAŁA NA 100%



INFO:


Producent: SimBin Development Team
Wydawca: Atari / Infogrames
Wydawca PL: brak planów wydania
Data premiery:
Świat: listopad 2008
Polska: obecnie brak planów wydania
Wymagania wiekowe: 3+
Nośnik: 1DVD
Wersja językowa: angielska

Minimalne wymagania:
Microsoft Windows XP Home/Pro, Windows Vista, Procesor: 1.7 GHz Intel Pentium 4 albo kompatybilny, pamięć: 512 MB RAM, karta graficzna: kompatybilna z DirectX 9, posiadająca 128MB pamięci, 2.5 GB wolnego miejsca, mysz i klawiatura


OPIS:

STCC The Game jest produkcją podejmującą tematykę wyścigów samochodowych, w której duży nacisk położono na zapewnienie wysokiego realizmu rozgrywki. Za przygotowanie tej gry odpowiedzialne jest studio developerskie SimBin, znane fanom gatunku za sprawą takich serii jak RACE czy GTR. W ramach ciekawostki warto dodać, że STCC The Game zawiera w sobie wszystkie elementy (trasy, pojazdy, mistrzostwa itp.) z poprzedniej gry szwedzkiego producenta, czyli RACE '07: The WTCC Game.

Główną atrakcją gry jest opiewająca na sezon 2008 licencja STCC (skrót od Swedish Touring Car Championship). Mowa tu o zapoczątkowanym w 1996 roku cyklu wyścigów samochodów turystycznych. Zawody te stanowią szwedzki odpowiednik brytyjskiego WTCC (World Touring Car Championship).

Wspomniana wyżej licencja dotyczy przede wszystkim obecności prawdziwych zespołów oraz kierowców. Gracz może wcielić się lub stanąć do walki z takimi sławami tego sportu jak Janne Nilsson, Rickard GĂśransson, Tommy Rustad czy Fredrik Ekblom. Jeśli zaś chodzi o pojazdy, w STCC pojawia się kilka nowych maszyn, nieznanych dotąd miłośnikom gier szwedzkiego producenta, między innymi wytwarzany w Szwecji Volvo C30.

Zastosowany w STCC The Game model jazdy jest bardzo realistyczny, choć z myślą o początkujących kierowcach przygotowano możliwość korzystania z różnego rodzaju ułatwień (kontrola trakcji, asystent hamowania, niezniszczalność itp.). Gracz może dokonywać szczegółowych zmian w ustawieniach pojazdu, modyfikując zawieszenie czy przełożenia skrzyni biegów. Wszystkie te usprawnienia mają swoje odzwierciedlenie w zachowaniu maszyny na torze.

Zawody rozgrywane są na siedmiu nowych trasach, zlokalizowanych w Norwegii oraz Szwecji. Są to takie obiekty jak Mantorp Park, Knutstorp Ring, Valer Track czy Eco Drive Arena. Gracz staje przed możliwością przystępowania do treningów, pojedynczych wyścigów czy wreszcie pełnego sezonu, składającego się z serii zawodów. W tym ostatnim przypadku zdobywa się punkty, które następnie podliczane są do ogólnej klasyfikacji. W STCC The Game nie zabrakło także mulitplayera, umożliwiającego rozgrywanie wyścigów zarówno w sieci lokalnej, jak i w Internecie.

Oprawa wizualna gry prezentuje zbliżony poziom wykonania do innych tytułów wyprodukowanych przez firmę SimBin, a to dlatego, że STCC The Game działa na silniku graficznym RACE ’07. Na uwagę zasługuje zawarcie bardzo szczegółowych kokpitów poszczególnych pojazdów, po których można się na dodatek do woli rozglądać. Na warstwę dźwiękową składają się zarówno odgłosy silników maszyn, jak i dynamiczne melodie, przygotowane we współpracy ze szwedzkim zespołem heavymetalowym Mustasch.

Samochody dostępne w STCC Game:
STCC 2008:
- Alfa Romeo 156
- Audi A4
- BMW 320si e90
- BMW 320i e46
- Chevrolet Lacetti
- Honda Accord Euro-R
- Peugeot 308
- Seat León
- Volvo C30
- Volvo S60

WTCC 2006/2007
- Alfa Romeo 156
- Alfa Romeo 156 GTA
- BMW 320si e90
- BMW 320i e46
- Chevrolet Lacetti
- Honda Accord Euro-R
- Peugeot 407
- Seat León
- Seat Toledo Cupra

WTCC ‘87
- Alfa Romeo 75 turbo
- BMW M3 e30

Formula 3000
- Lola B02/60

Formula BMW
- Formula BMW

Mini Cooper Challenge
- Mini Cooper S

Caterham CSR
- Caterham CSR200
- Caterham CSR260

CAMARO CUP 2008
- Chevrolet Camaro

Tory dostępne w STCC Game:
STCC:
- Falkenberg, Szwecja
- Gothenburg, Szwecja
- Karlskoga, Szwecja
- Mantorp Park, Szwecja
- Ring Knutstorp, Szwecja
- Sturup Raceway, Szwecja
- Våler, Norwegia

WTCC ‘06/’07
- Anderstorp, Szwecja
- Brands-Hatch, Wielka Brytania
- Brno, Czechy
- Curitiba, Brazylia
- Istanbul, Turcja
- Macau, Macau
- Magny-Cours, Francja
- Monza, Włochy
- Oschersleben, Niemcy
- Pau, Francja
- Porto, Portugalia
- Puebla, Meksyk
- Valencia, Hiszpania
- Zandvoort, Holandia
- Estoril, Portugalia
- Imola, Włochy
- Vara Raceway, Szwecja

Alternatywne:
- Brands Hatch Indy
- Curitiba Oval
- Curitiba Reverse
- Monza Reverse
- Monza Junior
- Macau Reverse
- Magny Cours National
- Oschersleben B-Course 06
- Oschersleben Reverse 06
- Oschersleben B-Course 07
- Oschersleben Reverse 07
- Puebla Oval
- Puebla Special
- Valencia Nacional
- Valencia Long
- Valencia Reverse
- Zandvoort Club

SCREENY:








DOWNLOAD:



GRA






CRACK





INSTRUKCJA ODPALENIA GRY:

1. Rozpakuj
2. Zamontuj lub wypal obraz
3. Zainstaluj grę i wybierz: STCC - The Game Offline
4. Skopiuj cracka do głównego katalogu z zainstalowaną grą
5. Graj

Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=897902


Temat: Wakacje samochodem. Wlochy
Witam!
Pare dni temu wrocilem z 2tygodniowych wakacji we Wloszech i ze wzgledu
na rodzaj transportu postanowilem napisac na pms conieco dla chetnych
podobnego wyjazdu.
Trasa wyjazdu zaczynala sie we Wroclawiu, a punkt kulminacyjny to poludnie
Sycyli, czyli prawie cale Wlochy:)

1. Trasa
Wroclaw -Boboszow -Brno -Mikulov -Wieden -Graz -Villach -
Udine -Florencja -STOP

Florencja -Pisa -San Gimignano -Siena -Perugia - STOP

Perugia -Asyz -Rzym -STOP

Rzym -Monte Cassino -Neapol -Sorento -STOP

Sorento -Amalfi -Capo Vaticano -STOP

Capo Vaticano -Villa San Giovanni -Messina -Taormina -
Syrakuzy -Camping na poludniu -STOP

i powrot:

Etna -Messina -Villa San Giovanni -Reggio Calabria -
Palmi -STOP

Palmi -Bari -San Giovanni Rotondo -Loreto -STOP

Loreto -San Marino -Wenecja -Udine -Villach -
Graz -Wieden -Mikulov -Brno -Boboszow -Wroclaw -STOP

Razem: 5553 km

2. Warunki techniczne
Jazda samochodem benzynowym, tankowalem w Austrii i Wloszech.
W Austrii taniej niz w Italii (1.2 Euro vs 1.3-1.4 Euro). We
Wloszech nie ma rozroznienia na 95/98, jest po prostu Senza Piomba:)

Spanie na campingach. Koszt za 2osoby+namiot+samochod: we Florencji max
32Euro/noc, na Sycyli 15Euro/noc.
Koszt autostrad niestety spory (okolo 20Euro do Rzymu od granicy Wloskiej).
W Austrii winieta za 7.60Euro na 10 dni (lub tydzien, nie pamietam).
Campingi sa roznego standardu, od wypasionych z basenem, kortami i super
wypasionymi toaletami, do bidnych i brudnych z platna ciepla woda.

3. Nawigacja.
Wlochy sa fatalnie oznaczone, gorsze chyba tylko Czechy - Polska to raj!
W moim autku jest GPS - niezastpiona rzecz. Prowadzi precyzyjnie i pod wskazny
adres - NIE ZWALNIA Z MYSLENIA I OPRACOWYWANIA WLASNEJ TRASY. Mapy poludnia
Wloch wyraznie gorsze i mniej dokladne.
Jezdzenie po Wloskich miastach poludnia jest wyzwaniem. Trzeba byc ciagle
skupionym i obserwowac ruch dookola samochodu. To, ze jestes na glownej nie znaczy,
ze ktos nie wpierniczy Ci sie na droge. W Neapolu mozesz sie wepchnac na inny pas,
zajechac droge, wymusic pierwszenstwo i jest to normalne, ale jesli bez powodu
zatrztmasz ruch (np. staniesz na skrzyzowaniu szukajac drogi), lub wpuszcajac
kogos innego to zostaniesz srogo ukarany. Ruch jest plynny, mniej nerwowy, ale
trzeba sie przyzwyczaic.

4. Nie oplaca sie oszczedzac na drogach.
Probowalem przyoszczedzic na autostradach, zeby nie placic frycowego, ale w
ostatecznym rozrachunku sie to nie oplaca. Koszt paliwa straconego
na przyspieszenia i hamowania, zakrety, gorskie podjazdy itp jest wiekszy niz
smiganie 130kmh po prostej autostradzie (*).
Tu uwaga: Niestety wiekszosc autostrad to 4 pasmowki (po 2 w kazdym kierunku), co
powoduje, ze prawy pas zajety jest przez TIRy (100kmh), a lewym zasuwaja po 180kmh.
Ciezko jest jakims slabym autkiem, bo albu wleczesz sie za tirem i czesto jest sie
wyprzedzanym przez inne tiry, albo jestes zawalidroga na lewym pasie.
Tutaj trzeba miec conajmnije 100konne auto.

5. Koszty.
Przejechanie ponad 5.5tys km kosztowalo mnie 550litrow paliwa za 1.3Euro (srednio)
czyli okolo 715Euro + Autostrady (100Euro), czyli okolo 815Euro.
Do tego koszty campingow i wyjdzie okolo 1200-1300 Euro za 2tygodnie we Wloszech.
Zakladam, ze jedzenie we wlasnym zakresie (z Polski), wpw koszty rosna drastycznie.
Kawalek pizzy kosztuje w barze okolo 1-3Euro, kawa i ciastko podobnie.
Pewnie sie dziwicie jak 4.4litrowy smok moze palic 10litrow/100km, ale taki wynik
udalo mi sie uzyskac jezdzac srednio 130k/h. Cholernie ciezko trzymac taka predkosc
majac spora moc pod maska i pusta autostrade, ale budzet wyjazdu byl jaki byl :)
Raz sobie pozwolilem posciagac sie na 3 pasmowej autostradzie na polduniu Wloch
z 4.0 TDI Quatro w budzie Audi A8... Nie wiem ile ta Audica ma koni, ale nawiazujac
do niedawnych watkow o wyzszosci diesla nad benzyna, musze przyznac, ze lekko
to Audi bylo szybsze, niewiele, ale jednak. Zabawa sie skonczyla na 250km/h
Calosc wyscigu trwala moze 2 minuty, ale pochlonela pewnie wiecej paliwa niz trasa
Rzym-Perugia ;).

6. Campingi, jak szukac.
Pierwsze miasto na trasie to Florencja. Tam zatrzymalismy sie w reklamowanym przez
przewodnik campingu: MichelAngelo. Tam dostalismy katalog z innymi campingami
nalezacymi do tej sieci wraz z 10% bonem znizkowym. Dzieki temu mielismy pewna baze
na cale Wlochy. Oczywiscie na poludniu nad morzem jest pelno innych campingow wiec
tam nie ma problemu. Zawsze placi sie za namiot, osoby i samochod.

7. Parkingi
Jesli trzeba stanac gdzies w miescie, to sa do wyboru parkingi miejskie, prywatne,
albo gdzies z dala od centrum za free.
Miejskie sa stosunkowo tanie (0.5Eruo do 1.5Euro/godzine) i tansze niz prywatne
wielopoziomowe. Przed sezonem latwo znalezc miejsce. Warto parkowac przy dworcach
kolejowych. Parkigi sa tam czesto za darmo, a na peronach sa darmowe kibelki :)
Spiac na campingu problem znika, campingi sa strzezone i spi sie przy autku co
daje spokojny sen.

8. Chetnie napisze wiecej jesli macie wiecej pytan.

Pozdrawiam,


Źródło: topranking.pl/1612/wakacje,samochodem,wlochy.php




 

Powered by WordPress dla [sweetladymua - miłość to nie pluszowy miś...ani kwiaty... to też ...]. Design by Free WordPress Themes.